Τρίτη 20 Απριλίου 2010

"Δεν δίνω δικαιώματα για ανήθικες προτάσεις"


«Μπορεί να φαίνομαι αφελής, αλλά οι γονείς μου με έχουν μεγαλώσει με αρχές. Για κανέναν λόγο δεν θα καταπατούσα την αξιοπρέπειά μου για να κάνω καριέρα» 
Το κορίτσι από τη Σπάρτη σπάει τη σιωπή του και μιλάει αποκλειστικά στην «Espresso» από το Μιλάνο όπου βρίσκεται αυτό το διάστημα για τον έρωτά της με τον επιθετικό της Ιντερ Μario Balotelli αλλά και για τους λόγους που αποφάσισε να κάνει καριέρα στο εξωτερικό και όχι στη χώρα μας.
   
Η Μπέτυ Κουράκου γεννήθηκε στη Σπάρτη και η καταγωγή της είναι από τη Μάνη. Επιθυμούσε να γίνει τραγουδίστρια, όμως αυτό το όνειρο έμεινε απραγματοποίητο, μια και το μόντελινγκ την κέρδισε. Συμμετείχε σε πολλούς διαγωνισμούς στην Ελλάδα και στο εξωτερικό κερδίζοντας περιφερειακούς τίτλους που απλώς τη γέμιζαν με εμπειρίες. Μετά εκλέχτηκε Miss Europe Face και το 2005 έφυγε για το Χονγκ Κονγκ και έκανε τα πρώτα της βήματα με λίγους αλλά έμπιστους συνεργάτες. Η απόφασή της αυτή προκαλεί ευχάριστα, μια και αρνείται να κάνει αισθησιακές φωτογραφήσεις και μεγάλες διαφημιστικές καμπάνιες στη χώρα μας.

Πριν από έναν χρόνο γνώρισε στο Μιλάνο έναν από τους καλύτερους ποδοσφαιριστές της Ευρώπης και έκανε σχέση μαζί του. Γίνεται πρωτοσέλιδο στην Ελλάδα, αλλά η ίδια αρνείται να μιλήσει για τη σχέση τους. Χωρίζουν για κάποιο διάστημα, ωστόσο εδώ κι έναν μήνα είναι πάλι μαζί. Αυτή είναι η ζωή της Μπέτυς, που μέσα σε πέντε χρόνια έχει προλάβει να γευτεί επιτυχία, αναγνώριση και την άλλη όψη του νομίσματος, αφού στη χώρα της ποτέ δεν εκτιμήθηκαν οι δυνάμεις της.

- Ηταν απόφασή σου να εγκαταλείψεις την Ελλάδα για το εξωτερικό;Ηταν καθαρά απόφασή μου. Στάθηκα τυχερή και απέκτησα εμπειρίες απίστευτες για την ηλικία μου σε ευρωπαϊκές χώρες όπου ταξίδεψα. Σκέφτηκα αρχικά ότι με ένα πλούσιο βιογραφικό στο εξωτερικό θα είναι καλύτερα τα πράγματα εδώ στη συνέχεια. Πέρασαν πέντε χρόνια από εκείνη την ημέρα που ξεκίνησα και ακόμη νιώθω δυνατή και με πολλές αντοχές να συνεχίσω έξω. Επιλεκτικά δουλεύω εδώ, για να τιμώ κάποια πρόσωπα που με έχουν στηρίξει. Λίγα αλλά σημαντικά για μένα...

- Θεωρείς δηλαδή ότι είσαι μοντέλο που κάνεις καριέρα πλέον στο εξωτερικό και μόνο;Ναι, είναι έτσι όπως ακριβώς το λες. Δεν έχω μια σταθερή βάση. Δεν έφυγα χθες και είπα πάμε να δοκιμάσουμε την τύχη μας και βλέπουμε. Δούλεψα σκληρά και δουλεύω συνέχεια για να αποκτώ εμπειρίες και να κάνω πράγματα που εκφράζουν την Μπέτυ και όχι αναγκαστικά τον κόσμο.

- Στηρίχτηκες όμως σε κάποιους ανθρώπους που σε βοήθησαν. Δεν μπορεί ξαφνικά ένα 17χρονο κορίτσι να κατακτά την Ευρώπη...Ας λένε ό,τι θέλουν. Εγώ από αυτήν την ηλικία ταξιδεύω. Είχα μάνατζερ που με συμβούλευαν. Δεν έχω τη δική μου «αυλή» και δεν έκανα κάτι ανέντιμο που να μη με εκφράζει. Η ομορφιά μου και το σώμα μου είναι τα δικά μου όπλα και δεν έχω να φοβάμαι κάτι. Μίλησα με πρακτορεία, πέρασα κάστινγκ και πήρα δουλειές, όπως και έχασα αρκετές.

- Στην Ελλάδα έχεις τη σωστή αντιμετώπιση γι’ αυτήν την προσπάθεια που κάνεις στο εξωτερικό; Δεν νομίζω αλλά και δεν ασχολούμαι με τι λένε για μένα, ούτε αν αναφέρονται μόνο στην προσωπική μου ζωή. Είμαι low profile, σκοπός μου είναι να κάνω πράγματα που τιμούν εμένα και τη χώρα μου και δεν με απασχολεί αν θα τα δημοσιοποιήσουν. Απλώς αποφεύγω να δίνω συνεντεύξεις και να φωτογραφίζομαι αισθησιακά, κάτι που μου ζητούν σχεδόν κάθε εβδομάδα. Μην παρεξηγηθώ. Δεν είμαι ψώνιο, απλώς δεν νιώθω άνετα! Και ένας λόγος που δεν έχω συμμετάσχει, για παράδειγμα, στα καλλιστεία των Playmate, είναι αυτό το πολύ σέξι που βγαίνει και δεν μου πολυαρέσει. Είναι βέβαια και άλλα πράγματα και πιστεύω ότι θα ήταν χάσιμο χρόνου να ασχοληθώ με καλλιστεία και τέτοιου είδους συμμετοχές σε διαγωνισμούς ομορφιάς.

- Οι στόχοι που θέτεις ποιοι είναι; Να δουλεύω με όμορφα άτομα δίπλα μου, που χαίρονται με την προσπάθειά μου. Θέτω στόχους να γνωρίσω κόσμο, να αποκτήσω εμπειρίες. Δεν θα κάνω μια ζωή το επάγγελμα αυτό, αλλά όσο βρίσκομαι μέσα σ’ αυτό θα αρπάξω κάθε ευκαιρία και θα τη ζήσω στον υπέρτατο βαθμό.

- Μπέτυ, ακούμε για ναρκωτικά, για κοπέλες του χώρου που κάνουν πολλά για να ανεβάσουν τις μετοχές τους. Ισχύουν αυτά;Εσύ τι λες, ότι δεν ισχύουν; Παντού υπάρχουν αυτά. Εχω δει και έχω ακούσει πολλά, αλλά εμένα δεν έχουν τολμήσει να με πλησιάσουν και να μου κάνουν μια ανήθικη πρόταση. Δεν δίνω δικαιώματα. Μπορεί να φαίνομαι αφελής, αλλά οι γονείς μου με έχουν μεγαλώσει με αρχές. Κάνω πάντα σταθερές σχέσεις και είμαι πιστό άτομο. Για κανέναν λόγο δεν θα καταπατούσα την αξιοπρέπειά μου για να κάνω καριέρα.


Η ΣΧΕΣΗ ΤΗΣ ΜΕ ΤΟΝ ΕΠΙΘΕΤΙΚΟ ΤΗΣ ΙΝΤΕΡ

«Τώρα τον εμψυχώνω για τα παιχνίδια του Champions League με την Μπαρτσελόνα»

- Γνωρίζουμε ότι είχες σχέση με έναν ποδοσφαιριστή στο Μιλάνο και ότι ύστερα από ένα διάστημα χωρισμού υπήρξε επανασύνδεση. Αναφέρομαι στον Μario Balotelli.Είναι η μοναδική φορά που νιώθω άνετα να μιλήσω γι αυτό. Είχα νιώσει άβολα που γράφανε όλοι στην Ελλάδα για τη σχέση μου. Αλλά στο πρόγραμμα είναι αυτά, αφού και στο Μιλάνο είχε γραφτεί. Γνωριστήκαμε και τον αγάπησα. Υπήρξε ένα διάστημα που χωρίσαμε επειδή υπήρχε απόσταση μεταξύ μας και κάποια πράγματα τα βλέπαμε από διαφορετική οπτική. Τον θαυμάζω ως άνθρωπο, είναι ώριμος, σοβαρός και πολύ επιτυχημένος σ' αυτό που κάνει. Το τελευταίο διάστημα μιλάμε και έχουμε μια πολύ καλή σχέση. Από κοινού αποφασίσαμε να δώσουμε και μια δεύτερη ευκαιρία. Μάλιστα, τώρα βρίσκομαι δίπλα του για να τον εμψυχώσω στα παιχνίδια για το Champions league που έχει με την Μπαρτσελόνα.

- Μιλάμε για τον έρωτα της ζωής σου δηλαδή;Δεν μπορώ να σου πω κάτι τέτοιο. Αυτός ο άνθρωπος με σέβεται και έχω καταλάβει ότι με αγαπάει. Είναι αθλητής με μεγάλη καριέρα και θα μπορούσε να μην επιδιώξει να κρατάει επικοινωνία μετά το πρώτο διάστημα που είχαμε χωρίσει. Αυτό λέει πολλά.


«Μάζευα λεφτά για να κάνω τη δική μου επιχείρηση» 
- Εχει ακουστεί ότι ετοιμάζεις τη δική σου επιχείρηση και σύντομα θα ανοίξει. Αληθεύει κάτι τέτοιο; Σε δεκαπέντε ημέρες πρέπει να είμαι πίσω, για το εστιατόριο που ανοίγω στο Καλαμάκι. Με βοήθησαν και οι γονείς μου, αλλά με τα χρήματα που μάζευα όλο αυτό το διάστημα έπρεπε να κάνω κάτι το οποίο θα μου άρεσε και θα γνώριζα καλούς φίλους. Θα προσπαθήσω να πηγαινοέρχομαι από Τουρκία και Ιταλία, που είναι η βάση μου αυτό το διάστημα, και ελπίζω όλα να πάνε μια χαρά.
Χάρης Λεμπιδάκης 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε ελεύθερα την άποψή σας!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...